Jag ska på SPA!!

Hihi, jag ska på spa och skämma bort mig, ska bli såå skönt! Jag ska vara ledare för ett diabetes"läger" denna helg och vi ska till Ystads saltsjöbad och bara chilla! Ska bada tunna (tror jag), gå på spa:et (såklart), gå på zumba! Har velat prova på Zumba jättelänge nu så det ska blir riktigt kul! Vi får dessutom goodiebags från Veco Revyn. Vilken drömhelg! Ska bli skönt att komma bort från vardagen och bara kunna slappa! 
Sen nästa helg så ska jag till Stockholm och träffa min akompisar från språkresan. Ska bli så jävla kul! har inte träffat dem sen i juli. Saknar dem jättemycket. Vi hade så kul tillsammans och jag tror att vi kommer har precis lika kul den helgen! :D 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0