Espresso House

Sitter på Espresso House nu med Erica, Tilde, Emma och Monica. Vi fick sluta en timme tidigare idag eftersom vi var så duktiga på matten! :)
Vi hade 3 timmars håltimme idag. Jag spelade sims hela den tiden, haha! Jag och Monica köpte chips på hålan men det skulle vi adrig ha gjort! Det var riktigt god mat till lunch. Pepparstek med potatisgratäng. Och 4 olika efterrätter: Chokladmousse, jordgubbsmousse, fruktsallad och kärleksmums! MUMS FILIBABBA!
 
Ikväll så ska jag ha tjejkväll med syrran. Jag ska laga mat och sen ska vi se film. Och sen ska jag sova över där :) får se om jag bloggar mer ikväll annars ha en bra kväll!
 

Kommentarer
Postat av: Monkaa dinsötakåmpis

Fast fasen vad goda chips det va!!<3

Svar: asgoda ju!!
Kajsa

2012-09-21 @ 19:05:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0