Glad tjej!

Hello bloggläsare! 

Ska börja plugga till psykologiprovet nu, drygt men det behövs. Måste även göra lite filosofiläxa :/ men det blir bättre efter läxan. Ska krypa ner i min säng och se på Private Practice. Mina kompisar gillar inte mig längre, de tycker att jag tjatar för mycket om Private Practice, haha! Men asså allvarligt en psykopatisk kvinna skar ut en bebis ur en annan kvinnas mage. hur spännande är inte det?! Jag faller för det iaf ;) 
Resten av dagen med tjejerna var mysig, vi tog det mest lugnt. När jag kom hem så lagade jag mat till mig och mamma. Hon och pappa har varit i Budapest över helgen, har saknat dem. Jag fick lite presenter av dem: Tvål och bodylotion från Bodyshop som luktar himmelskt och ett armband! Har även fått mitt iphoneskal som jag beställde i förra veckan. Det är superfint, är väldigt nöjd! Visar bild sen :) 

Nu ska jag fortsätta med läxan, hörs sen! 
 
p.s vet att jag har inte har gjort denna dagens challenge heller (är ju sämst på detta) men har faktiskt inte tid just nu, imorgon så ska jag göra det lovar. Då göra jag även nr 6! :) 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0