sjukstuga

Gick till skolan idag och mådde sisådär och eftersom det inte blev bättre så åkte jag hem efter lunchen. Hade tänkt att vara duktig ändå och plugga lite matte men somnade och sov ett bra tag. Så ny efter middagen så ska jag plugga som en jävla gnu, haha. 
På väg till gympan idag så gick vi förbi en tunnel som hade typ "konst" på väggarna, det skulle föreställa olika djur. Tyckte det var väldigt fint och tog en bild. Skulle egentligen tagit fler bilder men det var ganska många djur upptäckte jag sen så jag sket i det. Får bli till en annan gång. 
 
 
jag råder er alla att börja läsa min älsklingsvän Emmis blogg, för att hon är en av mina finaste vänner och ni är snälla människor som gillar att läsa bloggar!

Kommentarer
Postat av: Emmi

Amen gumman de behövde du inte ;*

Svar: var tacksam!:D
Kajsa

2012-11-26 @ 20:38:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0