ring a ring of roses

 
outfitbild från igår. 
 

Jag och Emmi sov över hos Emma igår. Vi tre har inte setts... jag vet inte hur länge sen det var. Men igår gjorde vi det iaf och vi hade det så mysigt. Åt gott, pratade, såg på film och somnade till film hihi. 
När jag kom hem så fick jag presenter av min mamma som har varit i Tyskland denna vecka, en bodybutter från Body Shop som doftar grapefrukt, underbart. Har redan en bodylotion och tvål med doft grapefrukt som jag har fått av mamma. Kan ju säga att jag doftar underbart, haha. 
Just nu så gör jag lite läxa, lite svenska och sånt. Ganska drygt men det behövs göras... 
Sista kvällen innan skolan börjar igen ska jag fira med att först se Solsidan och sedan Williams Lista :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0