skittles

Min nyår var bra & rolig. Firade med mina fina vänner. Åt god mat, dansade, såg på de fina raketerna & var vaken tills det blev ljust igen. Jag, som alla andra, har två nyårslöften. Förmodligen samma som alla andra också hehehe
  • Börja träna ordentligt & regelbundet
  • Vara mer sparsam 
Får se om jag lyckas hålla dem, hoppas det! Idag har jag tillbringat dagen i Kristanstad med mamma & pappa. Väl där shoppade vi loss som galningar. Redan här bryter jag nyårslöfte nr 2 men alla gör snedsteg, särsklit på mellandagsrean.. Dagen blev väldigt lyckad & vi alla hittade finfina fynd. Jag köpte en mörkblå väska, en grå stickad tröja med "lappar" på axlarna & armarna, en vit blus med blå spetskrage & ett datorfodral från Marc by Marc Jacobs. Bilder kommer senare. På vägen hem åkte vi inom till min syrra & gosade med Stina, min sötnos. 
Nu ikväll har jag varit med Emma & jag har sett Snuten i Hollywood & ätit Skittles, nostalgi godis från England.♥ 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0