Årsresumé 2012 - del 2

Juli - Stormtrivdes på min språkresa. Var i Paris & drack iste på hotellbalkongen. Var på Dinseyland & blev 5 år igen. Åkte till slut till Torquay i England & blev en engelskman. Åt på Subway för ofta & åkte dubbeldäckare like a boss. Ville stanna kvar för alltid. Kom hem den 20 juli. Extra många bilder på grund av resans finhet. 
 
Augusti - Första dagen på gymnasiet, var äckligt nervös. Som tur var så blev det bra, så bra. Är lyckligt lottad över mina fina nya vänner. Åkte på spa med diabetsföreningen & njöt fullt ut!. Fick fotbehandling, badade i pool, chillade i jaccuzin & åt tills jag sprack.
 
 
September - Åkte upp till Stockholm en helg & träffade mina fina språkresekompisar. Helgen gick för fort & vips så var jag i Skåne igen.  
 
 
Oktober - Reunion på Liseberg för de som var på språkresa. Satt mest ute på en bänk med Jessica & pratade men hade lika kul för det. Alla gymnasieelver hade stora förväntningar på Lunds insparkfest. Det blev ett fiasko. 
 
 
November - Tråkig månad, hände inte mycket. Var på begravning i Bohuslän, det positiva var att jag fick träffa Matilda. Såg världspremiären av Breaking Dawn del 2. Resten av månaden flöt på.
 
 
December - Fin månad. Snön kom & det togs fina bilder. Jag fick mina käraste Daniel Wellingon klocka i julklapp & det bästa av allt: Min systerdotter Stina föddes. ♥ 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0