Årsresumé 2012 - del 1

Januari - Började det nya året i Stockholm då jag, mamma & pappa var barnvakt åt lilla Matilda. Emma & Emmi kom senare upp & vi hade 4 fantastiska dagar. Började sista terminen av nian & gjorde det preliminära valet till gymnasiet. 
 
Februari - Inget speciellt hände, livet flöt på som det skulle. Likså skolan. Jag längtade till min 16-årsdag, skolavslutningen & språkresan.  Tyvärr ingen passande bild till denna månad. 
 
Mars - Piercade mig i navlen & var så stolt över det. Är det fortfarande & min piercing är ett av de finaste som finns.  
 
April - Min fina Matilda fyllde 1 år. Tänk så fort tiden går! Firade henne i Stockholm med hela familjen
 
Maj - Fyllde 16 år & var lycklig. Skolan var snart slut & värmen hade börjat komma. Solade för första gången på året. 
 
 
Juni - Skolavslutning. Jag slutade nian! Var så glad & såg fram emot sommaren & gymnasiet. Firade midsommar med vänner & åkte på språresa. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0