When I could be doing somthing more dangerous, like rearranging my sock drawer

I wish it could be christmas everyday... 
 

Julhumör igen, var väldigt nära på att ladda ner Kalle Ankas julafton innan men hann stoppa mig själv. Vissa saker ska man bara se en gång om året ;) 
Detta har hitintills varit en riktigt slappedag. Låg i sängen och kollade på O.C tills halv 1 och sen åt jag frukost. Och nu gör jag läxa. Har precis gjort färdigt ett arbetsgivarintyg till svenskan och ska snart börja spanskan, usch. 
Funderar om jag ska göra en liten paus och baka något gott och sedan fortsätta? Lutar starkt åt det hållet. 
 
Slänger in ett jullåtstips här! Erkänn ni längtar till julen!? ;)
  
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0