It´s a shame.

What a shame we never listening, I told you thrue the television...
 
Listade ni ut vilken låt det var?? Shame med Robbie Williams & Gary Barlow. Tyckte det var typ den bästa låten för ett tag sen, lyssnade dock isönder den. Bara jag som gillar att gå i genom gamla spotifylistor och lyssna på låtar som man gillade för några år sen. Alla minnen kommer tillbaka! Just nu ekar She Bangs av Ricky Martin ur mina högtalare. Dansade till den för kanske 4 år sen och älskade verkligen den :) 
 
Det har varit en bra dag. Eller VÄLDIGT bra dag. Vi skulle egentligen gå i skolan till kl 2 men vår psykologilärare var sjuk så vi slutade efter lunch. Gött! Så vi gick till Wayne´s Coffee, Tiger, LagerHaus (där jag köpte en mugg) och till en second hand butik!   
 
 
Dessutom så har jag köpt min insparksbiljett. Lund ska ju ha en sådan fedefest (skånska där ja) den 5 oktober, så jag köpte min biljett av Erica :) Måste säga att det har varit en lyckad dag! 
 
 
Mugg från LagerHaus, finfin med prickar! 

Har ni haft en bra dag?

Kommentarer
Postat av: ACIRES - Fotograf i Skåne

UNDERBAR DAG OCH VILKEN SNYGG MUGG! ;)

Svar: Underbart! :)
Kajsa

2012-09-20 @ 17:15:11
URL: http://justababy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0