Run to the hills, run for your life!

Har haft den låten i huvudet sen igår kväll. Till slut blev min dator en trumma och jag rockade loss...
 

Även denna söndag har blivit en riktigt slappedag. Fast har gjort lite läxa också, så lite duktig har jag allt varit ;) 
Imorgon så har jag sovmorgon. Vår filosofilektion är inställd så börjar inte för ens 11:05, känns underbart. Ska utnyttja de n extra sovtiden till max!
På fredag så ska jag förmodligen bygga mina naglar. Har längtat så mycket efter att kunna göra det igen. Hoppas det blir bra. Ska göra det i Staffanstorp på salongen Gabriella & CO. Annat som händer denna veckan är att jag ska på bio med min syrra på torsdag, vi ska se En oväntad vänskap. Och efter det så bjuder hon mig på middag, bästa systern! Imorgon så ska jag sova hos min bror. Båda mamma och pappa är borta över natten och jag vill inte sova själv så brodern blir räddningen ;) men det viktigaste som bör hända denna vecka är att min lugg måste klippas, usch så lång den har blivit. Ser typ inget längre, haha. 
Ska hoppa in i duschen nu och sedan krypa ner i sängen och kolla på Private Practice! 
 
Ha en bra kväl! 
 
 
lite för lång är den väl allt?
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0