Retorik - lika tråkigt som det låter...

sidan 4 -  latinska ord. Blää urtråkigt med svenska.
 
Har haft gympan innan och när vi kom till matsalen och så upptäckte vi att det inte fanns mat till alla, haha. Det var dessutom äcklig mat. Usch ska sluta klaga ;)
Vi slutar snart och då ska jag hem, packa och sedan åka till Veberöd för att träffa mina tjejer. Vi ska ha sova-överparty hos Tilde som bor i Blentarp. Och imorgon så ska vi ha lite "fotostudio" och det är Erica som håller i kameran. Ska bli riktigt kul! Berättar sedan ikväll var vi har gjort. Ska uppdatera nu, sämsta uppdateringen denna helg. Men har haft fullt upp. Emma och Emmi skulle sova hos mig i fredags men på kvällen fick jag ett samtal av min faster och hon berättade att min gammelfaster hade dött. Var väldigt jobbigt eftersom jag stod henne nära. Men så är det ibland. Och hon hade ett väldigt bra liv :) men aja jag sov hos min bror istället den natten. Och sen i lördags var jag på inflyttningsfest hos min kusin och hans sambo. Träffade min andra kusiner, min farbror,hans fru och massa nya  också. Det var väldigt trevligt! 
Nu har ni fått en lite info om helgen :) btw, mina kompisar är sjukt söta eller hur?? 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0