När du går så måste du ha ett mål.

one night in bangkok and the world´s your oyster... 
Ny låt som har fastnat på huvudet. 
 
Idag var det matteprov på schemat, gick väl sådär men gjorde mitt bästa. Vi har filosofiprov på torsdag så har nördat det nu i några timmar och kan det hysfat bra. Borde egentligen göra lite mer ikväll men det är ändra saker som också måste göras. Jag måste städa lite i min garderob (kaos nr 1) för det kommer en kille från försäkringskassan och ska kolla så allt bra med vårt hus, alltså måste han in i kaoset. Får panik bara jag tänker på det, tycker synd om han! Sen så ska jag även klippa min lugg, det är skolfotografering imorgon så måste se snygg ut ju! 
Idag kände jag mig fin i min outfit. Ljusa jeans, fin blommig blus och halsband. Ni får en dålig bild på blusen och halsbandet :) 
 
Ha en bra kväll! 
 
 

Kommentarer
Postat av: Tilde

Fina du! <3

Svar: du är!<3
Kajsa

2012-10-10 @ 07:16:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0