Most nights I don't know, anymore.

                            
 
Sitter i min sköna säng och lyssnar på Kings & Queens av Urban Cone. Idag var jag och mamma hos min mormor. Åt mycket gott. Ikväll så ska jag och fina Emmi ha myskväll och äta kakor, hihi. 
 
                                                      Search for yourself, by yourself.
                                                      Do not allow others to make your path for you.
                                                      It is your road, and yours alone.
                                                      Others may walk it with you,
                                                      but no one can walk it for you.

Kommentarer
Postat av: Elina

så söt Kajsa!! <3

Svar: du är!<3
Kajsa

2012-10-29 @ 11:39:03
URL: http://thelandoffantsy.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0