Hur långt man än har kommit, är det alltid längre kvar

vet faktiskt inte vad jag ska skriva, trots att jag har varit frånvarande sen i torsdags...eller jag gjorde jag ett inlägg igår?
 
aja, igår var det den stora insparkfesten på slagthuset. Hade höga förväntningar, blev dock oerhört besviken. Det var inte alls som jag hade förställt. Det verkade inte som att de var så många som tyckte om det, vilket var synd eftersom alla hade längtat till det. 
Idag har jag inte gjort någoting alls. Sov länge och har bara slappat framför datan. Det behövs sådana dagar ibland. 
Just nu så går jag i genom gamla spotifylistor bara för att fördriva tiden. Är inte alls trött, har väl vänt på dygnet. 
Nu ska jag åtminstone försöka sova. 
Godnatt! 
 
bild från igår (fredags)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0