Tolfte november

Idag har jag varit en riktig bakare. Gjorde två plåtar med chockladmuffins som jag sedan toppade med kristyr. mums! visar dock ingen bild för de blev fula, men det är insidan som räknas ;)
 
Jag har börjat tröttna på mitt hår. Speciellt luggen. Vill göra en förändring, men vet inte hur. 
någon av de två frisyrerna här nedan skulle jag vilja prova men vet inte om jag vågar...
 
 tycker båda dessa frisyrer är grymt snygga men vet inte om jag passar i mittbena, haha. har tänkt ganska mycket på liknade frisyr som heidi klums men, som sagt, vet bara inte om jag vågar klippa så mycket....
 
detta är nog den finaste frisyren och ändå så simpel, ser så enkelt och avslappnat ut. dock är mitt hår spikrakt så då skulle jag behövt locka det varje morgon och det kommer jag aldrig orka. det är lite tråkigt att mitt hår är så rakt. skulle vilja ha lite mer liv i det, haha. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0