these boots are gonna walk all over you

 
 bilden visar att jag är lite gladare nu och att min ilska har försvunnit! just nu är jag faktiskt väldigt glad (bytar humör fort), är glad över att jag har fått så himla fina och underbara vänner, att jag trivs så sjukt bra på min skola, att jag fick A på spanskprovet och att jag är ledig imorgon hihi. Har dock utvecklingssamtal... 
 
Vill upmana alla (eller tyvärr bara iphone användare för appen finns bara där) att ladda ner HayDay. Typ bästa spelet någonsin, haha. Man är en bonde och har en gård, djur och sånt som man ska ta hand om. Låter jättetråkigt när jag förklarar men det är det inte. Det är lätt beroendeframkallande. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fina du!

2012-11-15 @ 23:33:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0