en tisdagskväll

 
 
 
I häst/vinter så har ju jackmodet bland annat varit oversize kappor, skinnjackor och västar (mest i päls). Jag själv har en svart oversize kappa från H&M och det är verkligen så snyggt. Känner mig alltid lika fin när jag har på mig den! 
Sen så är alltid snyggt och passande med den rätta skinnjackan. Min har tyvärr gått i sönder, synd! Till en skinnväst passar det utmärkt med en snygg pälsväst att ha utanpå. Då skinnjackan oftast kan få looken är se lite "hårdare " ut dämpas det lite när pälsvästen kommer på. Då blir det lite mer chict!
Är på jakt efter en pälsväst men har inte hittat en fin än..  
Till dessa jacktyper kan man i prcinip matcha med allt. Man kan lätt ha både coverse och snygga heels till både oversize kappa och till skinnjacka  Dock är det kanske lättare att matcha skinnajckan med en "hårdare" stil, fast smaken är som baken. Bara min åsikt och det är ju inget nytt direkt som ni läser ;) 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0