magazines

tänkte fortsätta med modet ikväll och berätta vad jag har som inspiration när det kommer till "vardagskläder"
 
 
 
 
Det är en enkel stil. Men enligt mig otroligt snygg. Det är stilrent och chict! Som sagt det är simpelt. En snygg top eller något stickat över och sedan ett par snygga stuprörsjeans. Lägg ihop det med en enkel men ändå stilig jacka (ex; skinnjacka) eller kavaj och sedan en enkel stor väska, helst ska den var svart (enligt mig). När det kommer till skorna så kan det få vara lite mer komplicerat. Det är såklart jättesnyggt att ha converse eller några heels men man kan också ha ett par boots med någon detalj ex; nitar.  
Jag tycker det blir snyggast om man är helt svartklädd utom ett plagg där man bryter av det svarta med en snygg färg. Behöver såklart inte vara någon knallig färg utan bara något som bryter av det svarta! Kanske en grå stickad tröja eller ett par vinröda byxor!   
Till detta så tycker jag att man ska ha någon accessoar ex; en fin klocka, ett halsband, ringar och örhänge. Men även detta ska vara hyfsat simpel så det matchar med resten av outfiten. 
Detta är bara så snyggt och det är min inspirationskälla till vardagen och det är inte komplicerat överhuvudtaget! 
 
 
   
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0