knitted

 
Stickade tröjor... Är nog det finaste som finns haha. Kan aldrig få nog av det. Det är ju så enkelt men ändå så snyggt och stilfullt och ja underbart! Och en stickad tröja kan passa till princip allt. Byxor, leggings, strumpyxor, skjorts, kjol, klänningen och... finns väl inget mer nu?
Jag själv föredrar enfärgade tröjor (som allt annat, dock är min favvotröja faktiskt mönstrad). Enligt mig så är stickade tröjor absolut snyggast till jeans, typ skinnjacka (ja det vanliga ni vet) men det är också så sjukt snyggt att ha en stickad tröja ovan på en klänning. Ex på en sommar kväll så kan man bara drar på en snygg stickad tröja över sin klänning och det blir succé: 
 
 
Mina favoriter tröjor är dessa här nedan, båda är från Gina Tricot: 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0