2012

Ja, nu har snart 2012 gått sin väg & 2013 är på väg till oss. Mitt 2012 har varit bra & jag tänkte skriva lite om min bästa upplevelse från dettta året. Min språkresa. Vet egentligen inte hur jag ska skriva så ni förstår hur bra jag hade det. Men det var defenitivt den bästa upplevelse jag har varit med om. Har aldrig haft så kul som jag hade under de tre veckorna. Att få åka till Dinsey Land var som att bli en 5 åring all over again, helt underbart. & att få gå runt i den engelska miljön & känna sig, ja englesk var fantasiskt! Men så klart det var ju människorna som jag träffade under resan som var nycklen till det hela. & bättre beskrivningen än detta blir detta inte hihihi.♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0