onsdag

Dagen har definitivt inte varit den bästa. Den började sådär, hade sovmorgon men försov mig lite så fick en aning bråttom. Hann ändå med bussen så det var bra! Kommer till skolan & har matte & får sedan reda på att både svenskan & filosofin är inställd så vi har håla fram till halv 3 då vi ska åka skridskor. Så jag & Emma sätter oss i skolans "kök" men la oss efter ett tag under bordet sov lite hihihi. Sen var det dags för skridskoåkningen & det var faktiskt roligare än vad jag hade förväntat mig.
Skulle egentligen dansat ikväll men mådde inte så bra så stannade hemma & gjorde läxor istället. Men nu är det färdigt med det & Pretty Little Liars står på kö!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0