Vagn 3, plats 11

Har suttit på tåget som tar mig hem igen i ungefär en timme. Three to go... tur att jag har datorn med mig! Har börjat läsa "Elsas Mode", bara några sidor dock men den är bra.
Har haft en underbar helg i Stockholm. Kommer sakna det. Igår kväll så satt vi på Jessicas balkong och åt jordnötsmör-och sylt mackor och drack iste långt in på natten. Kallt var det men det sket vi i. Efter ett tag så sa Adrian att han skulle gå in och "bara värma sig", somnade på direkten haha. Jag och Jessica satt kvar till halv 4 och pratade, skrattade. Sen gick vi in och skulle kolla på ett Doctor Who avsnitt men vi båda somnade ganska snabbt. Märker att jag har börjat lyssna på annan musik och kolla på nya serier och sånt sen jag träffade Jessica. Hon älskar Broder Daniel och just nu sitter jag och lyssnar på deras låt "No time for us" och hon älskar Doctor who, ska ladda ner säsong 1 när jag kommer hem, haha. Hon är en sån jävla underbar människa!<3
 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0