Trött...




Har kommit hem från skolan nu, eller rättare sagt skogen! Vi hade ju orientering idag, yaay. Är inte en skogsmänniska. Gick på en Mulle utflyckt när jag var liten och tyckte det var skittråkigt haha. Men iaf så gick det ändå hyfsat bra får jag väl säga. Jag gick med Monica, Emma, Tilde och Elina. Så vi hade det trevligt medans vi virrade runt i skogen.
Innan orienteringen så var vi i skolan och hade filosofi och åt lunch. Det var världens godaste lunch, Anklår med aprikossky och potatismos. Och till efterätt var det chokladkaka, dock var den inte riktigt i min smak men det andra var såå gott! Det är ju fördelen med att gå på Agardh man får äta på resturangen Tegnérs. Och när det har vairt någon fest där så brukar vi få efterätten som blir över, lyx eller hur? ;) 
Ikväll blir det bara att ta det lugnt. Ingen läxa behövs göras (tror jag). Så ska spela Sims, hihi nörd.  
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0