There´s no need to be afraid...

Hello. 
 
Har precis gjort färdigt min spanskläxa. Känner mig duktigt som väntar till allra sista sekund, haha. Men let´s face it ALLT är roligare än läxa ;) har dessutom hitta en bra sida där man kan se i princip alla tv-serier. Det är där jag har sett Doctor Who och nu ser jag på Private Practice, älska!! Här hittar ni sidan! Dock är det jävligt mycket reklam, men aja. Bara att kryssa bort ;) 
Imorgon så ska vi fotograferas. Och med vi så menar jag Tilde, Emma, Monica, Elina, jag och Erica som även sköter fotograferingen! Ska bli kul, hoppas det blir lite fina bilder som man kan lägga upp här, we´ll see! 
Borde egentligen vara duktigt nu och sova men YOLO liksom, haha. Nä men snart ska jag gå och lägga mig. Är helt död på morgarna, usch. 
 
Hoppas er dag har varit bra!  
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0