Second Challenge - Mina syskon

Jag har tre syskon, halvsyskon. Alla på pappas sida. Jag är yngst av oss fyra. Jag är minstingen, haha! Tänkte skriva lite snabb smmåfakta här om dem + bilder! 
 
Andreas bor också i Genarp, med sin sambo Nina och deras hund Melvin. Andreas har bott på lika olika ställen, Genarp, Dalby, Malmö, Lund och slutningen Lund igen! Jag kallar han oftast för Andi, när jag var liten kallade jag honom för Deas, haha. 
 
 
Maria bor i Lund med hennes man Martin och deras lilla hund Max. I december får de tillökning med en liten pojk eller flicka. Spännande! Maria var au pair innan i England och bodde där ganska länge. Det var där hon träffade sin man Martin, för två år sen flyttade de till Lund!
 
Torbjörn bor i Stockholm med sin sambo Helena och deras lilla dotter Matilda. Han bodde ganska länge i Götteborg men för kanske 5 år sen så flyttade han till Stockholm. Hans dotter Matilda är 1 och 1/2 år och är välrdens sötaste! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0