Lack!

Fy fan vad lack jag är! 
Innan jag åkte på språkresa (30 juni) så gjorde jag ett syntest på för att få godkännt tillstånd till att börja övningsköra. Jag gjorde det några dagar innan jag åkte. På sjukthuset sa det att de skulle skicka resultatet direkt till Trafikstyrelsen. Nu efter två månade så har jag fortfarande inte fått något brev från Trafikstyrelsen om att jag kan börja övningsköra. Utan jag får ett brev där det står att de inte har fått in syntestresultatet. Det ligger alltså fortafrande på sjukhuset och det har gått så pass länge så att jag måste göra ett nytt! Och så får man se hur långt tid det tar efter det! Så jävla störigt! Har varit irriterad på detta hela kvällen. 
aja, ska måla naglarna! 
godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0