Första inlägget på blogg.se

Hello blogg.se  
 
Kajsa heter jag och är 16 år. Jag har precis börjat på gymnasiet och stromtrivs verkligen! Gick på höstadiet i en liten by där jag även bor så nu känns det skönt att kunna gå i Lund. Jag går samhäll beteende, och som sagt stormtrivs!
På min fritid så dansar jag jazz/show dans. Har dansat sen jag var 8 år och brinner för det otroligt mycket. Jag gillar även mode, blev väldigt modeintresserad i början av 9:an och är nu hel fast.
när jag var 14 år så fick jag diabets. Var en jobbig period. Men jag var stark och har nu hittat rätt spår och lever ett underbart liv!  
Men ska inte trötta ut er för mycket med min självbioagrafi, det är nog inte så intressant? ;)
 
Jag bloggade innan på Devote.se och tyckte det var jättebra tills någon månad sen. Jag tycker inte att det är en dålig blogg sida, absolut inte men ville ha en förändring. Min kompis Erica (hon som gjorde denna underbara design + det absolut första inlägget här) bloggar på blogg.se och sa att det var awesome! så litade på henne. Och än så länge verkar hon ha helt rätt! :) 
Min blogg handlar om allt möjligt, vardag, musik, mode. Allt mellan himmel och jord!
Hoppas ni kommer tycka om min blogg! 
 
Puss 
 

 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0