Bara jag?

Är det bara jag som tycker det är oerhört kul när man läser kändisbloggar och märker att det kopiera från varandra rakt av?!
Ex: Isabelle Strömberg skrev ett inlägg för ett tag sen för -och nackdelar med att vara känd bloggerska. Någon dag senare gör Hanna Widerstedt samma sak. Ni hittar Isabelles inlägg HÄR och Widerstedts inlägg HÄR!
Har sett flera gånger att de bara kopiera av varandra totalt. Ganska kul eftersom de är kända för att de är just så som de är och inte några kopier (nästan alla iaf). Inte så äkta om man kopierar av andra. Jag menar att de får betalt för att skriva. Hur kul blir det till slut för läsarna att läsa samma sak hela tiden? Bloggtorka kanske? 
 
Dessutom så läste jag nyss att Widerstedt skriver på sin blogg att om hennes läsare röstar på henne till Blogawards så kommer de ha möljigheten att vinna "dyrgripar för 8 000 spänn" Mutor?? Ni hittar inlägget HÄR
Gud, låter som värsta skvallerbloggen men det är ju kul ;)  
 
xoxo Gossip Girl, HAHA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0