somliga går med trasiga skor

 
 
Har kommit hem från Bohuslän nu. Trots begravningen så har jag haft det trevligt! Jag sov hos min bror och imorse satt jag framför brasanoch myste. Märks att julen är på väg. Kallt som fan och såg till och med lite snö i torsdags. Blir alltid så lycklig när jag ser den första snön, typ det mysigaste ögonblicket. 
 
Nu har mitt höstlov officielt börjat, underbart! Min vecka ser väldigt bra ut och än så länge ska jag göra detta:
¤ Hälsa på hos min gamla praoplats
¤ Emma (kanske Erica) kommer tisdag. Emma ska sova över! 
¤ Åker till Ullared med Emma och Erica, jippi! 
¤ Hoppas det blir massa kvalitets tid med min fina power puff flickor, fniss! 
Ser fram emot denna vecka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0