Seventh Challenge - Min bästa resa

Vet att jag hoppar över nr 6 nu men kan inte göra den på lektionen. Jag ska göra den innan sista challenge, vet dock inte när ;) 
 
Min bästa resa var nu i somras när jag åkte till Torquay på språkresa. Är svårt att beskriva hur fantastiskt det var men ska försöka. 
Jag åkte från Kastrup till Paris. Där träffade jag mina underbara vänner för första gången! Det var helt otroligt. Vi åkte även till Dinseyland. Kände mig som en 5-åring ALL OVER AGAIN! allt var så gulligt och fantastiskt. Vill dit igen! 
Vi åkte till Torquay någon dag senare. Det var en jävlig kul bussresa. Men det tog 12 timmar typ, ganska drygt. 
Torquay var amazing. Har aldrig haft så kul som jag hade under de 3 veckorna! Vi gjorde massa saker. Tyvärr så har jag glömt mycket. Men vi åkte till andra städer för att utforska dem.  Kommer inte ihåg något mer just nu, hjärnsläpp. Men vi åkte till akvarium en gång och var på en jättefin strand som vi tog över och ritade på ;) 
Vi gick på discon där det var så jävla mycket folk. Det blev jävligt varmt om man säger så, haha.
På vägen hem till Sverige så var vi London. Vi gick på Madame Tussauds och shoppade.   
Men ja kommer ju tyvärr inte på så mycket mer men det var defenitivt det roligaste som jag har varit med om. Till alla som tvekar, ÅK ÅK ÅK!! :) 
PARIS:
  
 
Torquay: 
 
 
London: 


 
 

 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0