jag kom, jag såg, jag gick

Orkade inte ta några outfitsbilder så det får blir dagens accessoarer. Väldigt enkelt och snyggt har det varit idag!
 
 
     Halsband & Ring/ Gina Tricot 
     Klocka/Ur&Penn  
I julklapp så önskar jag mig en Daniel Wellington klocka av mamma och pappa och nu snart så ska vi åka och köpa en. Är så lycklig över det! Finaste klockorna någonsin. Vet dock inte riktigt vilken jag vill ha, det står mellan dessa två: 
 
Den nedersta är så söt med sitt rosa, som jag tycker passa jättebra med det guldiga. Men den andra är mer enkel och jag tror att det blir lättare att matcha (inte för jag brukar ha så mycket färger på mig) Men det negativa med den blåa är att den ser lite mer ut som en killklocka (enligt mig) och så vill jag inte ha det, hihi.
Tycker ändå att båda är superfina. Tror det lutar mot den rosa, eller? 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0